piątek, 23 listopada 2012

Akja zapuszczanie włosów

Postanowiłam się dołączyć do akcji zapuszczanie włosów zapoczątkowaną przez frombadyhair, trochę późno się dołączyłam, ale mam nadzieje, że uda mi się zapuścić więcej niż tylko 1 cm miesięcznie.

Nie mierzyłam włosów bo nie wiem jak to zrobić by pomiary były jak najbardziej rzetelne. Widać moje jaśniejsze odrosty. Niestety nie mam tak pięknych włosów jak czarna orchidea czy Anwen.
Zdjęcie nie jest zbyt dobrej jakości bo robione przez telefon komórkowy. Włosy na tym zdjęciu są jeszcze trochę wilgotne.  Zamierzam brać tabletki CP i pic skrzyp i pokrzywę. Różniej postawie środki użytku zewnętrznego takie jak wcierki i spróbuje słynnej wcierki Jantar. 
Byłoby miło jakbyście mogły mi doradzić pielęgnacje, która by poprawiła stan moich włosów. Ciągle się uczę i dopiero zaczynam poznawać wiele sposobów. 







Przyłącz się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz, każdy uważnie przeczytam ;) Pozdrawiam