sobota, 24 listopada 2012

Recenzja szamponu i odżywki Firmy Keune

Miałam okazje przetestować produkty firmy Keune.
Konsystencja szamponu jest bezbarwna lekko lejąca, dlatego czasami przelewało mi się za dużo.  Produkty Keune są bardzo wydajne szampon jak i odzywkę używałam przez 6 miesięcy w codziennym myciu. Jeśli chodzi o skład to zawiera SLS-y, ale one mnie nie podrażniają. Zawiera tak pożądany olejek argonowy
Większość wlosomaniaczek uważa, że szampon nie odżywia lecz myje włosy. Jeśli chodzi o mycie to nie plącze włosów i ma lekki aromatyczny zapach.

 Odżywka tej samej firmy ma lekką konsystencje nie trzeba jej używać zbyt wiele by dobrze rozprowadzić na włosach. Podobnie jak szampon zawiera olejek argonowy, dlatego ma tak dobre właściwości nawilżające.  Moje włosy po tej odżywce były miękkie w dotyku, delikatne i naprawdę nawilżone. Dzięki tej Lini udało mi się polepszyć kondycje moich włosów, które były bardzo zniszczone po rozjaśnianiu.
Włosy nie plątały się i z łatwością mogłam je rozczesać po myciu. Dla mnie te produkty okazały się zbawienne, ale niestety cena ich nie jest zbyt mala waha się około 60-65 zł

Któraś z was używała kosmetyki firmy Keune?? Jakie są wasze wrażenia po zastosowaniu produktów tej firmy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz, każdy uważnie przeczytam ;) Pozdrawiam