piątek, 23 listopada 2012

Recenzja maseczki Dermedic Normativ

file1322000247 

Dzięki listopadowemu Shine box mogłam przetestować produkt Dermatic maseczkę aktywnie matującą z seri Normativ.  Opakowanie starczyło mi raptem na 4 podejścia więc moja opinia dotyczy krótkiego okresu użycia. Wg producenta tą maseczkę powinno się stosować na oczyszczoną skóre twarzy 1 lub2 razy w tygodniu czyli nie odbiega od innych opisów sposobu użycia. 

Krótki opis produktu
Maseczka zawiera kompleks składników aktywnych intensywnie matujących skórę. Preparat zwęża rozszerzone pory skóry, minimalizuje przetłuszczanie się skóry, reguluje wydzielanie się sebum. Pozostawia skórę matową i gładką.


 Co mogę o niej powiedzieć ma lekką konsystencje i szybko się wchłania przynajmniej to zaobserwowałam na mojej twarzy. Po 15 - 20 minutach nie widać było, abym nakładała ją na twarz. Bynajmniej dla mnie jest wygodna pod tym kątem, że nie trzeba jej zmywać, to co nie wchłonie skóra można zetrzeć wacikiem lub wmasować.
Tak jak obiecywał producent działa matująco. Mat utrzymywał się u mnie przez cały dzień dzięki temu nie świeciła mi się moja kłopotliwa sfera T.  Ma również przyjemny, niezbyt intensywny zapach, który dobrze na mnie wpływa i nawet mi się podoba.
Na pewno nie raz  wrócę do tej maseczki chyba, że znajdę tańsze odpowiedniki mające takie same działanie. Jednak teraz muszę znaleźć coś co pomoże mi poskromić moje niedoskonałości.

A jakie wy macie odczucia  w stosunku do tej maseczki??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz, każdy uważnie przeczytam ;) Pozdrawiam