wtorek, 20 listopada 2012

Czyszczenie skóry olejami czyli tzw OCM

 OCM - oczyszczanie twarzy za pomocą oleji. Jest to metoda demakijażu i oczyszczania skóry opartej wyłącznie na olejach. Nie używamy żeli do mycia, płynów micelarnych, ani mleczka.

Bardzo dużo czytałam artykułów na ten temat i jestem średnio nastawiona do tej metody. Zmywałam jakiś czas twarz olejami i niestety spotkały mnie przykre niespodzianki: Pierwsza z nich to ta, że zapchały mi się pory,a druga to taka, że miałam zaczerwienienia i wtedy pewna wróżka powiedziała mi, żebym sama nie komponowała olei tylko zakupiła już gotowy produkt.
Problem tkwił w tym, że źle dobrałam oleje w stosunku do rodzaju mojej skóry i dzięki temu mogłam zrobić sobie więcej szkody niż pożytku.
Wszystkie nowości jakie czytam na internecie zachwycają mnie i szybko chce je przetestować, a to bywa zgubne. Nie wszystko wszystkim pasuje. Właśnie w ludziach najpiękniejsze jest to ,że każdy z nas jest inny i wyjątkowy tak samo powinniśmy traktować swoje włosy i skore.
Dlatego ja stosuje trochę inna metodę niż jest powszechnie znana. Tak samo każdy powinien zrobić w stosunku co do swojej cery twarzy.
Nie chce was przekonywać, ani zniechęcać. Pragnę tylko, abyście do wszystkiego podchodziły z pewnym dystansem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz, każdy uważnie przeczytam ;) Pozdrawiam