środa, 28 listopada 2012

Henna w Kremie


Obiecałam sobie, że już nie będę farbować włosów i poczekam, aż mi odrosną, ale nie wytrzymalam.
Postanowiłam zafarbować włosy henna w kremie ciemny brąz plus jest taki, że to jest farba zmywalna. Efekt mnie zaskoczył bo czytając opinie na wizażu to byłam nastawiona, że w ogóle moje włosy nie złapią koloru. Duże było moje zdziwienie kiedy okazało się, że włosy złapały kolor i to bardziej niż powinny bo teraz mam prawie czarną czuprynę.Włosy mają połysk są delikatne w dotyku nie puszą się mimo tego, że nie nałożyłam żadnej odżywki po hennie. Mam nadzieje, że kolor powoli się spłucze i otrzymam jaśniejszy odcień. Następnym razem wypróbuje hennę jasny brąz może wtedy włosy wyjdą brązowe.

Jakie są wasze doświadczenia z henną w kremie?? Możecie polecić mi jakieś inne firmy??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz, każdy uważnie przeczytam ;) Pozdrawiam