czwartek, 22 listopada 2012

Dobroczynne działnie cytryny na naszą skóre i nie tylko

Cytryna była wykorzystywany w starożytności dzisiaj również możemy się spotkać z nią w składach kosmetyków. Możemy również w zaciszu domowym wykorzystać jej dobroczynne działanie.

1. Cytryna wskazana jest do cery tłustej i mieszanej możemy stosować ja jako tonik po demakijazu. Możemy twarz przemywać samym sokiem z cytryny bądź , sokiem zmieszanym z woda w stosunku 1:1.

2.Cytryna również ma właściwości rozjaśniające dla naszych włosów, możemy z robić niej płukankę do włosów.

3.  Po wyciśnięciu soku z cytryny nie wyrzucaj skórki, zwykle znajduje się tam jeszcze resztka miąższu i soku, przecieraj nią dłonie, rozjaśnisz w ten sposób wszelkie przebarwienia.'

4. Skórka od cytryny może nam się przydac kiedy nie mamy przy sobie pasty do zęów i szczoteczki. Wewnętrzną stroną trzemy zęby. Dzięki temu będziemy czuć się bardziej komfortowo.

A jakie wy znaleźliście zastosowanie dla cytryny??

3 komentarze:

  1. slyszalam o cytrynie jako toniku, ale boje sie ze wybieli mi twarza - a i tak jestem dość blada ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam jasną karnacje, ale niestety zmagam się z niedoskonałościami, bardziej się boje, że cytryna może podrażnić moja skórę, ale używałam jej do rozjaśniani włosów i często dodaje ją do odżywek.

      Usuń
  2. Ja z soku robiłam płukanki zakwaszające do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz, każdy uważnie przeczytam ;) Pozdrawiam