środa, 21 listopada 2012

Listopadowe pudełko Shine box

Listopadowe pudełko Shine box




Pierwszy raz zamówiłam pudełko Shine box i nie umiałam się go doczekać. Kiedy już po 2 dniach przyjechał kurier to nie umiałam ukryć swojej radości. Kosmetyki przypadli mi do gustu tylko żałuje jednego,że to są miniaturki.

L'occitane Odbudowujący szampon do włosów suchych i zniszczonych
L'occitane Odbudowująca odżywka do włosów suchych i zniszczonych
Bentley Organic łagodzące i nawilżając mydełko
Bentley Organic łagodzące mleczko do ciała z lawendą i rumiankiem
Bentley Organic łagodzący i nawilżający żel pod prysznic 
Dermedic Maseczka aktywnie matująca Normativ
Zdążyłam już wyprobować szampon i odzywkę. Zapach utrzymuje sie bardzo długo na włosach jest świetny chociaż jak dłużej go czułam zaczął mnie drażnić. Włosy po szamponie i odzywce są delikatne i lśniące, jestem ciekawa jak  będą się zachowywać po dłuższym czasie ich stosowania.
Każdy z was  może zamówić sobie pudełko shine box i wypróbować kosmetyki. Jesli chcecie dowiedziec się czegoś więcej zapraszam na ich stronę internetową : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz, każdy uważnie przeczytam ;) Pozdrawiam